Re: Ile zajmuje minimalna instalacja WIn XP

Autor: Dead Fish <lubietojak_at_tlen.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 09:51:13 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):
> Może zastanów się nad dyskiem większym, sam mam w szafce ze sprzętem
> kilkan dysków granicach 10/20GB. Normalnie działają i się kurzą, no
> ale z mojej szafki to można jakieś 3 komputery złożyć. :>

Gratulacje. Takie dyski kosztują majątek, można sprawdzić na
Allegro, że każdy GB kosztuje wielokrotnie więcej niż by się
kupowało dysk pojemności 200 GB. Ich po prostu od lat nie ma na
rynku. A szkoda, że są drogie, bo sporo ludzi ma kompy sprzed 10 lat,
które wykorzystują do pisania w Wordzie i odbierania maili i nie
opłaca im się wsadzać 200 GB. O ile w taki sprzęt w ogóle dałoby
się wsadzić dysk nowej technologii ;)