Re: Ile zajmuje minimalna instalacja WIn XP

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 00:59:11 MET DST

** Dead Fish wrote:

> Nie bardzo wierzę aby system mógł zająć tylko 500 Mb, ale do 1 GB to
> spokojnie się go "ogoli".

Możesz mi wierzyć albo nie, ale tyle dokładnie zajmował. Bawiłem się w
to w czasach XP SP1, więc pewnie teraz "wyciągnąłbym" więcej - tylko po
co?

W końcu obraz systemu w pamięci operacyjnej to jest więcej niż jest
potrzebne na dysku. :) Problem w tym aby sensownie wybrać zbiór plików,
ale to jest ręczna orka. Jeżeli ktoś chce się bawić w takie rzeczy to
chyba lepiej mu będzie z Windows 9x.

Zagadnienie całe opiera się głównie na wiedzy (wiedzieć co dany plik
robi i czy można go wywalić) oraz wykluczeniu automatyki (która by źle
interferowała w nasze manualne zmiany).