Re: Pomoc przy bootowaniu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 20:48:27 MET DST

Użytkownik "JarekCz" <jarekexe@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1152208924.871205.114830@p79g2000cwp.googlegroups.com...
> Wystąpił problem :) Prawie wszystko poszło zgodnie z planem...
> prawie...
> Scaliłem obie partycje [10GB],

"Scaliłem" - tak tylko to napisałeś, czy faktycznie użyłeś funkcji "Scalaj
partycje" spod Partition Magic?

> zmniejszyłem tą rozeszerzoną o 12GB,
> przeniosłem ją tak żeby free space było zaraz po tej 10GB i ...
> jak zaznaczam tą 10GB żeby ją przenieść i wciskam SLIDE, to
> żadnych wartości [wszystko jest na 0] nie mogę zmieniać i jak
> klikam OK to się nic nie dzieje.
[...]

> A w BootIt wygląda to następująco:
>
> MBR ENTRY 0 PARTITION 10001 MB HPFS/NTFS
> MBR ENTRY 1 PARTITION 142624 MB EXTENDED
> -------------- VOLUME 12629 MB FREE SPACE
> UNNAMED VOLUME 129995 MB HPFS/NTFS
>
> No i czemu nie mogę zeslajdować MBR 0 do tego wolnego miejsca? :(

Teraz musisz tylko *przekopiować* MBR ENTRY 0 w puste miejsce. Zaznacz tą
partycję, kliknij przycisk Copy, zaznacz puste miejsce, kliknij Paste. I
już.

P.S. A jak już to zrobisz, to przejdź do MBR View i ustaw kolejno wpisy dot.
obu partycji jeden za drugim tak, żeby nie było między nimi wolnego slotu w
tabelce. Potem wykonaj Clear sig, Apply, odepnij ten stary dysk kolegi i
uruchom swój system :-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/