Re: instalacja win xp

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 00:02:46 MET DST

"Gamariel" <gamariel@poczta.onet.pl> wrote in
news:e8hb6s$6ea$1@news.onet.pl:

[...]
> programami, czyszczeniu w nim smieci roznego rodzaju (tmp i inne) oraz
> ograniczone instalowanie na nim (systemowym C:\) roznych pierdol,
> ktore wrzucam na oddzielna partycje przeznaczonom do tego celu, czyli
> instalki. Na C:\ ida tylko te najwazniejsze mocno integrujace sie z
> systemem, czyli kodeki i inne maluchy:)

IMHO powyzszy tekst moze kandydowac na miano "bzdura tygodnia";
prosze podaj nam Pan jaka masz Pan miare na "mocno integrujace sie"?
bo ja mam taka miare, ze te "mocno integrujace sie" wrzucaja swoje
sterowniki dynamiczne do katalogow systemowych Windows i uruchamiaja
sie jako uslugi; a na czym wedlug Szanownego Kolegi polega roznica
miedzy oprogramowaniem "mocno integrujacym sie" a tym, ktore sie
jednak nie "mocno ingeruje sie"?

pzdrv;
adas;