Re: Help - katalog niedostępny

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 18:40:02 MET DST

Użytkownik "redabarth" <redabarth@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e8e475$j64$1@inews.gazeta.pl...
> szybkie streszczenie sytuacji
> Ale co to łooooooo FUCK wchodzę na partycję D chcę wejść do katalogu "X" i
> co widzę ... Katalog "X" nie jest dostępny ... BRAK DOSTĘPU ... w tej
> zaradźcie coś

Przejmij katalog na własność.

dla danego katalogu - Właściwości, xzabezpieczenia, zaawansowane, właściciel,
wskazujesz tego, co ma być, zaptaszasz "...dla podkontenerów...", wciskasz OK.
Wywali ostrzeżenie, ze nie masz uprawnień i zapyta, czy chcesz je zamienić.
Ważny szczegół - musisz do tego wszystkiego mieć uprawnienia administratora.

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl