Re: sesje nagrań CD programu Nero

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 15:26:10 MET DST

Otóż dnia Sat, 01 Jul 2006 13:28:32 +0200, m uraczył(a) nas tekstem:

> No, po drugiej próbie udało się. Musiałem zainstalować uaktualnienie
> nero z wersji 5.5.8 do wersji 5.5.10 jak było podane na stronie a nie
> zauważyłem tego wcześniej. Widocznie ten multimounter działa tylko z tą
> wersją.
>
> Gdy wkładam CD i zmienię wolumin to w eksploratorze nie wyświetla mi się
> etykieta woluminu z danej sesji. Da się to zmienić ?

Ale tylko etykieta, czy nie ma zawartości: plików i katalogów ?
Może to wina jedynie 'Shitsploratora', spróbój dla odmiany
jakiegoś commandera, może być np. taki prościuchny:
http://gsx.pl/~ibozaur/utilities/WorkSoft_Navigator_0.985.exe
wypakować do dowolnego katalogu, uruchomić plik 'wsn32.exe',
i . . . eksplorować! :)

Pozdruffka

--