Re: XP & w2k dziwne zawieszanie myszki i klawiatury...

Autor: Andrzej <mardoook_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 13:14:07 MET DST

Witam
  zauwarzyłem, że wszystko jest dobrze po wgraniu biosa do momentu zapisania
jakich kolwiek zmian w nim, potem doszedłem do tego, że jeśli laptopa podłącze
do pradu i włączam lub przed włączeniem nacisne reset czyli wyzeruje sie
pewnie cache ramy itp to wszystko płynnie dziala do ponownego uruchomienia
systemu...
Konfliktów nie ma, żadnych raportów o błędach...
Jeszcze zmienie bios na starszy
Pozdrawiam