Re: czy XP moze miec wyglad W2K?

Autor: Krzysztof Kowalik <borys+usenet_at_irc.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 20:50:11 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

: Wiesz, zazwyczaj najwięcej narzekają ci, którzy czegoś nie
: używają a przyzwyczaili się do jednego i na choćby myśl o
: tym, że coś zrobiono inaczej dostają torsji ;-)

Ogólnie wiem, ale ogólnie uważam, że nie mogę powiedzieć, czy
coś mnie irytuje, czy coś mi przeszkadza, jeśli tego nie próbowałem
nawet używać ;)

: Ja też nie lubiłem Luny, a teraz mi w sumie nie przeszkadza,
: choć ze względów wydajnościowych na swoich komputerach
: raczej ją wyłączam.

Oj, ja nigdzie nie używam, niezależnie od mocy komputera.
Spróbowałem dwa razy -- na samym początku i jakoś nie tak dawno,
żeby sprawdzić, czy dalej mi się nie podoba :)

--
Krzysztof Kowalik          |   () ASCII Ribbon Campaign
Computer Center, AGH UST   |   /\ Support plain text e-mail