Re: Czy Vista zastąpi XP?

Autor: Areh <no_at_spam.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 08:51:34 MET DST

robert_21@wp.pl napisał(a):
> Witam,
> Posiadacze wolniejszych komputerów mają starsze systemy np 98se,
> Ale generalnie na większości komputerów jest zainstalowany XP,
> Czy w ciągu najbliższych lat zostanie on większosciowo zastąpiony przez Vistę
> lub inną wersje Win?

U mnie w domu był najpierw Win98, później przyszedł czas na W2k,
następnie WinXP a później... Linux i od ponad 2 lat jest mi z nim bardzo
dobrze. Windowsa używam tylko w pracy, ale to już nie ode mnie zależy.
Co do Visty, nie wiem jak to będzie w firmie, bo w większości wypadków
do tego do czego wykorzystujemy komputery w firmie, nie są potrzebne
jakieś programy dostępne tylko na system MS, więc pewnie i tutaj
zagoszczą inne OSy (właściwie, to już na kilku komputerach zagościły).

--
areh(małpa)o2(kropka)pl
JID: areh(małpa)jabberpl(kropka)pl