Re: katalog prywatny

Autor: m <m_at_m.org>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 11:43:50 MET DST

Udało mi się zrobić tak, że wybrałem w zakładce "zabezpieczenia" opcję
żeby "nie dziedziczył uprawnień z katalogu nadrzędnego" i dzięki temu
udało się skasować z listy wszystkich użytkowników oprócz jednego. W ten
sposób nawet administrator nie może ani otworzyć katalogu a ni zmienić
uprawnień.

Czy aministrator ma w ogóle jakieś narzędzie, program np do zmiany wpisu
w rejestrze, które pozwoli mu obejść to zabezpieczenie, żeby mógł jednak
zmienić swoje uprawnienia, zresetować je, i podglądnąć katalog ?

Czy może jakby dysk wyjąć z tego komputera i włożyć do drugiego, to
jednak można by podglądnąć katalog ?