Re: katalog prywatny

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 10:19:23 MET DST

W dniu Wed, 28 Jun 2006 09:16:24 +0200, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Założyć go normalnie, po czym w zakładce Zabezpieczenia
>zmienić prawa dostępu tak, aby był on widoczny tylko dla
>konkretnego konta użytkownika. Oczywiście opcję taką
>bez kombinowania ma tylko XP Professional.

Doinstalowanie Fajo cośtam cośtam to straszna kombinacja?

--
  Kruk@ -\                   | [...]jakieś  chore  stosy i kolejki, które w
          }-> epsilon.eu.org | dodatku są cholernie wolne.  I co to  ma  do