Re: Popsuta struktura partycji

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 01:20:17 MET DST

Danego znacznika czasowego 6/26/2006 1:39 AM, kreatura pod kryptonimem
dziobashugo uzewnętrzniła swe myśli:
> Popsuta struktura partycji
> Chciałem zmienić rozmiar klastra z 4kB do 64kB. Niestety program się
> zawiesił (Norton PartitionMagic 8.0).

Też kiedyś coś tam kombinowałem z dużym klastrem. Ustawiłem w BootIt
wielkość klastra na owe 64kB, i potem z ciekawości chciałem przejrzeć stan w
  Partition Magic, ale ten mimo iż wybierałem opcję iż nie chce naprawiać
(dlatego bo krzyczał niby o jakiś błędach) i tak mi ją zwalił. Założyłem na
nowo, i bez problemu windows widzi, więc to Partition Magic ma z tym problem
(nie wiem czy to tylko kwestia wielkości klastra).