Uszkodzona struktura pliku MDF - jak naprawic ?

Autor: <1a2b3c4d5eWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 14:35:37 MET DST

Mam mikrosubiekta na win XP, podczas uruchamiania wywala komunikat jak w
temacie, sciagnalem z http://www.officerecovery.com/mssql/index.htm programik do
naprawy plikow MDF ale rozbil mi go na czynniki pierwsze
data001.sql
data002.sql
itd.

w jednym z plikow data004.sql sa te dane na ktorych mi zalezy ale jak je zassac
do mikrosubiekta.
Firma insert juz nie supportuje programu a po za tym skonczyla mi sie licencja
wiec nawet do nich nie dzwonie.
Program sie uruchamia pojawia sie tylko komunikat o ukonczeniu licencji wiec sam
program dziala prawidlowo, z reszta przywrocilem kopie z przed roku jaka
delikwent posiadal i to wszystko chodzi cacy tylko nie ma danych za caly 2005 i 2006
Chce tylko odzysac te dane ale jak sie do tego zabrac - moze ktos wspomóc rada ?