Przeróbka pliku ntldr

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 11:16:03 MET DST

Cześć
Dla śmiechu i z nudów wczoraj zmieniłem sobie w ntldr treść jednego
wpisu. Po czym wyłączyłem komp. Dziś rano przy włączaniu miałem
zabawę - musiałem w pocie czoła naumieć się jak ten cholerny ntldr
odzyskać w oryginalnej postaci :)
Ciekawe że zmiana treści kawałka tekstu pojawiającego się jako napis
na ekranie powoduje niesprawność ładowacza XP-ka. Ma ktoś pojęcie
dlaczego i czy jest metoda na zmianę wpisów w ntldr bez jego
popsucia?

--
Jacek