gpedit.msc

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 23:00:34 MET DST

witam!

Dwie sprawy. Po pierwsze, nieświadom tego co czynię poustawiałem opce w
gpedit, że teraz to ja nic nie mogę zrobic na żadnym koncie. Czemu on
wszystko traktuje globalnie? I jak to przywrócić do stanu pierwotnego?

Po drugie: skoro gpedit wstawia reguły dla wszystkich kont, to jak
zrobić dokładnie to samo, ale dla konkretnego konta? Jest tu parę opcji,
które przydałby się na koncie z ograniczeniami, a on uparcie edytuje dla
wszystkich. Gdzie mogę coś znaleźć na ten temat?

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją