Re: XP prof. zalogwac sie przez zdalny pulpit

Autor: Jarek <jarkir_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 17:10:37 MET DST

Straszny Dzygit napisał(a):

> 2 mozliwosci.
> albo przekieruj porty na routerze albo zainstaluj www.hamachi.cc

Cześć
Ja mam takie pytanko co do programu Hamachi
Jezeli mam komputer w sieci lokalnej i chcę na niego wejść z zewnątrz to
znaczy z poza sieci, to wystarczy ze zainstaluje ten program na
komputezre w sieci lokalnej??Tak też zrobiłem i przydzelił mi ten
program jakiś adres IP.Moje pytanie brzmi co ja muszę jeszcze zrobić aby
  na ten komputer dostać się z zewnątrz??
Proszę o pomoc:)