gpedit.msc - dwa pytania

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 14:30:31 MET DST

Witam!
Narobiłem sobie z niewiedzy bigosu. Otóż zablokowałem przystawki spod
któregoś z kont, i teraz nawet z konta administratora nie mogę tego
odkręcić, bo pozmieniał na wszystkich kontach. Jak to odkręcić?

I drugie pytanie. Skoro to gpedit takie mądre, i zmienia wszystko
globalnie, jak zmusić je do tego, zeby zmiany dokonywało dla podanego
użytkownika? Mam trzy konta użytkownika, i na każdym chcę mieć inną
konfigurację. gpedit ma opcje, które mi by się przydały, niestety, nie
mogę nigdzie znaleźć jak się to konfiguruje dla różnych kont.

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją