Re: jak przypisac karcie sieciowej wiele adresow IP (w tym adres z DHCP)?

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 01:44:26 MET DST

news:e7ghip$3ac$3@polsl.pl...

> No to *musi* Ci się opłacać klikanie w ikony skryptów netsh
> w takim razie :)
>
> PS. Nie znam *żadnego* systemu, w którym istniałaby możliwość
> automatycznego pobrania na jeden interfejs kilku adresów
> z DHCP. Obawiam się, że nawet sam standard DHCP w ogóle
> nie przewiduje możliwości wysyłania kilku adresów.

Problem lezy IMHO po stronie klientow, strona serwerowa podejrzewam ze
nie mialaby zadnych problemow. Co do meritum - da sie na jednym interfejsie
postawic kilka adresow statycznych i do tego jeszcze przydzielic adres z
DHCP
ale tylko jeden. Cala operacja wymaga troche grzebania w rejestrze ale byla
niedawno opisana zdaje sie na p.c.sieci