Re: XP prof. zalogwac sie przez zdalny pulpit

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 20:55:31 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:151kn6u52kejl.z5qqwjak3csj.dlg@40tude.net...

> A co tam jest skomplikowanego? Program jest banalny do bólu.

Bez przesady - osoba ze słabą znajomością języka angielskiego raczej na
pewno pogubi się podczas instalacji :-).

> Natomiast
> opinia, że jest wolniejszy to chyba jakaś legenda. Korzystam z niego od
> dawna

Wg mnie jest sporo wolniejszy od Remote Administratora. Także wówczas, gdy
działa poprzez ActiveX, a nie Javę. Inna sprawa, że ostatni raz oglądałem go
w akcji jakiś rok temu, może coś w międzyczasie poprawiono. Jednak
poprawiono także RA - trzecia wersja beta jest już publicznie dostępna, i z
tego co słyszałem, jest jeszcze szybsza niż dwójka.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/