Re: XP prof. zalogwac sie przez zdalny pulpit

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 18:34:22 MET DST

Użytkownik "kodjass" <kodjass@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1151072346.971376.193180@u72g2000cwu.googlegroups.com...

> Pobrałem ten programik. Jest jeden problem komputer do którego sie
> łącze jest podpięty do rutera i dostaje IP z rutera z sieci
> wewnętrznej. Czy da się to obejść podając zewnętrzne IP i
> wewnętrzne IP w tym programie ?

Nie, to się robi przekierowując port 4899 na routerze na ten komputer, na
który chcesz wchodzić z zewnątrz. Przy czym nie musi to być akurat ten port,
można go zmienić w tym programie na inny, mniej typowy. Kiedy już wejdziesz
na któryś z komputerów w sieci lokalnej, to z niego będziesz mógł już bez
problemów wchodzić na resztę używając go jako "proxy" w ustawieniach RA.

Zamiast RA możesz też użyć któregoś z darmowych klonów VNC, jednak RA
zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa.

Istnieje jeszcze inna możliwość - darmowy program LogMeIn potrafi omijać
problemy z routerami i ze zmiennym IP. Jednak nie jest on już tak prosty w
użyciu, ma mniej funkcji i jest wolniejszy.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/