Re: Konto {comp} / {user} w domenie

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 09:09:30 MET DST

On Tue, 20 Jun 2006 15:17:37 +0200, Michał K. wrote:

> Dokładnie o to chodzi :) Niestety potwierdzacie moje przypuszczenia ze tak
> się nie da. Bo niby jak :)
> Dziękuję, teraz wiem że czeka mnie droga przez mękę... z tymi prawdziwymi
> userami, nie z ich kontami :)
>
> Pozdrawiam

A teraz zastanów się jak to będzie działało jeśli chodzi o bezpieczeństwo.
Jest sobie Henio i Józio, obaj się logują na to samo konto. Ale Henio jest
"hackerem" i coś napsuje. W tym momencie nie masz *żadnych* dowodów na to
że zrobił to Henio albo Józio albo inny Staszek logujący się też na to
konto. I kogo wtedy pociągną do odpowiedzialności? Henia czy Józia? Ja
stawiam na to że administratora, bo nie pomyślał o systemie uprawnień dla
poszczególnych userów.

--
Pozdrawiam
Piotrek