Re: Jestem wolny wyznaniowo i dobry dla siebie.

Autor: Tomasz Kobus <diunida.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 23:18:01 MET DST

On Thu, 22 Jun 2006 22:40:06 +0200, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

> Jesteś po instalacji SP czy przed ?

raczej po, i to sporo, musi mu być wszystko jedno, po długich
godzinach medytacji musiał dojść do tych wniosków:

jestem wolny - już mi na niczym nie zależy
Jestem wolny wyznaniowo - nie mam systemu, czas na nowy
i - nie wiem co instalować
dobry - już raz to zrobiłem, co gorszego może mnie spotkać
dla siebie - w końcu musi przyjść czas że usiądę przed kompem i będę
miał go dla siebie.