Spik, ZoneAlarm i rejestracja istniejącegio konta na Wirtualnej Polsce

Autor: Zbyszek L M <pcss2_at_forweb.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 16:06:14 MET DST

Po wysypaniu się systemu i utracie znacznej części ustawień zdecydowałem się
zabazpieczyć swój system przy pomocy firewalla ZoaneLab.
Działa, ale chyba aż za dobrze. Reinstalowałem Spika i za nic nie mogę
zarejestrować istniejącego konta na WP.
Próbowałem przejrzeć zaporę Windows i ustawienia firewalla ZoneAlarm pod
kątem tej aplikacji - zezwoliłem jej na wszystko, żeby tylko chciała
pościągać z serwera WP ustawienia mojego konta i qpa.
Oczywiście login i hasło pamiętam, ale Spik się nie łączy i już. Próba
wymuszenia połączenia też bezskuteczna.
Help me please....

ZLM
Odp.proszę na priv - na grupie na pewno jakieś problemy z firewallami były
już poruszane, nie chcę zaśmiecać grupy. Zgóry dzięki i przepraszam za
zaśmiecanie podwórka...