Re: Dobry 'personal firewall' dla Windows 2000

Autor: motrax <motrax_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 11:52:52 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Zone Alarm nie należy do dobrych :)
>
> Ja sobie chwalę Agnitum Outpost Firewall Freeware. Działa
> pod Win2k bez problemów.

Outpost jest znakomity, polecam. Jednak na moim lapim miałem z nim
problem, pogryzł się z oprogramowaniem do touchpada - Outpost padał
przy ładowaniu na starcie. Po odinstalowaniu oprogramowania touchpada
wszystko zaczęło chodzić jak trzeba. O dziwo touchpad też działał
:)
To tak dla informacji, gdyby ktoś trafił na podobny problem.

Pozdr