Re: rejestr zdalny w xp home

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 09:10:46 MET DST

op napisał(a):
> W windowsie xp home jak wiadomo nie ma usługi "rejestr zdalny". Czy jest jakiś
> sposób aby jednak posiadać tą usługę w xp home??

nawet gdyby sie to udalo, to problemem jest sama architektura XP HOME,
poniewaz w helpie odnonie fn RegConnectRegistry ktora odpowiada za
zdalny dostepm do regsow jest napisane:

*Windows XP Home Edition: This function always fails.*

Windows XP Pro: If the computer is joined to a workgroup and the "Force
network logons using local accounts to authenticate as Guest" policy is
enabled, the function fails. Note that this policy is enabled by default
for a computer running Windows XP Professional that is joined to a
workgroup.

Wiec w zasadzie sie nie da, chociaz po instalacji SP2 WinXP prof i WinXP
Home to *podobno* jest dokladnie to samo, ale w zasadzie nie jestem o
tym przekonany

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)