xp sie nie uruchamia po zainstalowaniu debiana

Autor: olkii <olkii_at_op.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 07:50:54 MET DST

Witam

Miałem na swiom komputerze na dysku C zainstalowanego Win2003serwer i na D
WinXP. Teraz zainstalowałem sobie debiana 3.1 no i przy pytani czy dodac inne
systemy do lilo wyswietlil sie system NT/2000/XP no i go dodalem. Ale teraz
niestety uruchamia sie juz tylko debian i Win2003Serwer, jak najade na XP to
wyskakuje: plik został zmieniony albo uszkodzony: Winodws/system32/ntoskrnl.exe.
No i xp za chiny juz nie idzie uruchomic, przez tryb awaryjny tez nie chce.
Czy jest jakis sposob na uruchomienie systemu? chodzi mi gownie o to zeby
odzyskac zakładki z mozilli, gdybym je wczesniej wyeksportowal to bym sobie
teraz tylko skopiowal plik,ale nie mam go, a mialem tam bardzo ważne strony.

Idzie jakos temu zaradzic???

Pozdrawiam
 olkii