Re: stan konta gość

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 13:20:46 MET DST

www.fijaksoft.prv.pl :) pisał więc napisał:

> moze nie masz konta gosc (skasowane)? mozesz to samo zrobic w
> zarzadzaniu komputerem (prawym na moj komputer i uzytkownicy)

już jest oki. Komputer jest "powirusowy":-)
W miejscu o którym piszesz wszystko było włączone... pomogło wyłączenie
konta GOSC, włączenie ponowne i zalogowanie sie lokalnie. Po tej
operacji opcja jest dostępna:-)

Jest za to inny problem, przeglądanie lokalnej sieci jest możliwe tylko
po IP. Wszystko wydaje się być dobrze skonfigurowane. Nawet
przeinstalowałem kartę sieciową aby "odświerzyć", TCP/IP. To co w MS o
tym piszą nie pomaga:-(

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer