Re: Problem z mapowaniem dysków na W2k

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 13:02:10 MET DST

Dnia 6/21/2006 9:13 AM, Użytkownik Dawid S napisał:
> a jak jest z adresacja w twojej sieci?adresy masz przypisane statycznie
> czy DHCP?

DHCP

?we wlasciwosciach protokolu TCP masz wlaczony Netbios?

tak

> zmien
> wpis spowrotem na
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Browser\Parameters
> MaintainServerList = No

Zmieniłem. Nie pomogło, ale:
prawdopodobnie powodem są dwa XP Prof łaczące się przez wifi z AP a
dalej z LAN. Chwile po właczeniu któregoś z nich sieć pada. Na nich nie
mam tego wpisu co wyżej - może wymuszaja bycie główną przegladarką (XP
ma chyba wyższy priorytet niż W2k), ale z drugiej strony nie moge
grzebać w rejestrze każdego komputera który podłaczam do sieci...
No i dlaczego w zdarzeniach nie ma nic...

Przeinstalowałem system na serwerze i bede sie dalej bawić.

PS
Są dostepne serwery WINS na W2kProf? Ja nie znalazłem ;/ Wiem że jest na
wersji Server, ale takowej nie mam i mieć nie bede.

A tak to chyba najlepiej Windowsowską sieć wspiera...linux (samba).
Paranoja ;P

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \