Re: Zasady haseł dla domeny

Autor: Artur Grdeń <mega_skasuj_to__at__skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 10:33:16 MET DST

Jędruś napisał(a):
> uważaj, bo systemy starsze niż winxp (98, nt4, ipt) nie synchronizują zmiany
> hasła z DC. Tak więc tym user'om musisz ustawić: hasło nigdy nie wygasa i
> użytkonik nie może zmienić hasła

o jakich hasłach mówisz? bo u mnie jest domena ad 2000 i większość
stacji roboczych to win98 (kilka nawet w95) i userzy domenowi nie mają
problemów ze zmianą haseł do swoich kont w domenie - jak im wygaśnie
hasło, to przy próbie logowania do domeny na win98 wyskakuje okienko z
prośbą o zmainę hasła i tyle - hasło bez problemu się aktualizuje w
domenie, jedynie tylko trzeba pamiętać żeby wyłączyć buforowanie haseł w
plikach .pwl na tych stacjach z win 9x, żeby nie wyskakiwało to
denerwujące okienko ze starym hasłem do samego windows

--
Artur Grdeń