Re: Niechciany skrót

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 07:29:13 MET DST

In news:5stogjv6kmqw$.1frqp65gdlyme$.dlg@40tude.net,
Hombre <sender@bru.net> typed:
> Proszę o radę, jak pozbyć się nieprzyjemnego zachowania programu:
> gdy edytuję tekst i próbuję wpisać jedną z polskich liter (Prawy Alt +
> literka), zamiast litery uruchamia się ten program. Nie znalazłem żadnego
> śladu owego programu w msconfig.

Sa dwie mozliwosci, masz przypisane staly skrot do programu --> wylacz w
msconfig, lub wejdz do opcji karty grafiki i wylacz w/w skrot klawiaturowy.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy