padł Windows XP , ładowanie systemy kilka sekund i resety - jakiś nowy wirus?

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 23:38:32 MET DST

już drugi komputer w taki sposób siadł
uruchamia się windows XP pokaże się pierwszy ekran z ładowaniem systemu,
komputer resetuje się po 3 sekundach w jednym a w drugim po ok. 10
w trakcie instalacji, system plików pierwszej partycji (systemowa)
był pokazany jako nieznany (na obydwu komputerach tak samo)

zainstalowałem od nowa, faktem iż nie pomyślałem by wejść do trybu awaryjnego
mój (chyba poważny) błąd :/
ale mówili zainstaluj od nowa, więc jakoś mnie nie naszło sprawdzić
czy w awaryjnym by zadziałał

może ktoś miał podobne przypadki?