Re: dziwnie wolno chodzący komp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 23:28:38 MET DST

Użytkownik "Biker.FM" <biker.fm@interia.pl> napisał w wiadomości
news:e79m0o$uap$1@ns.netstone.pl...
> od pół roku mam semprona 2600+ s754 na płycie Gigabyte K8-NS i 0,5GB Ram
>
> od pewnego czasu komp chodzi bardzo wolno jak na taki zegar procesora. Komp
> jest dośc dobrze wentylowany, więc się nie przegrzewa. Nie pomaga
> przywracanie ustawień fabrycznych płyty, reinstal systemu...
> Sprawa jest poważna, bo przełączanie się między oknami zajmuje czasem do
> kilku sekund.
>
> Macie pomysły co może się dziać ?

Pomysłów specjalnie nie mamy... ale snuć możemy domysły, ze "cuś" rzeźbi w
komputerze.
Poprawki pozakładane? Firewall i antywirus chodzą? Menedżer zadań
(CTRL-SHIFT-ESC) w zakładce procesy co zeznaje?
Ad-aware zapuszczone? P2P jakoweś chodzi? Wreszcie - jaki po prostu masz
system? Bo chyba nie Win98? (który właściwie poustawiany wcale nie chodzi
mułowato)
Podałeś tylko sprzęt jaki masz, teraz podaj programy, jakie masz. Inaczej
próba pomocy, to będzie wróżenie z fusów od kawy rozpuszczalnej.

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl