Re: Profil lokalny=domenowy

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 21:27:06 MET DST

On Tue, 20 Jun 2006 21:24:08 +0200, PM wrote:

> Miałem na myśli profil który jest dodatkowo tworzony przy logowaniu do
> domeny
>
> Chodziło mi o to żeby był używany ten sam profil zarówmo podczas logowania
> do domeny jak i lokalnie.
>
> PM

No to załatwiasz temat następująco:
1. Dodajesz komputer do domeny
2. Zmieniasz hasło na admina lokalnego i wszystkich innych userów lokalnych
3. *NIE DAJESZ* uprawnień admina na stacji roboczej użytkownikowi
4. Loguje się uzytkownik do konta domenowego
5. Kasujesz ewentualne zbędne profile z Documents And Settings

Jeśli user nie jest w danej chwili dopięty do domeny może się zalogować do
profilu domenowego korzystając z cache'owanego hasła domenowego.

--
Pozdrawiam
Piotrek