Re: Problem z mapowaniem dysków na W2k

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 14:09:00 MET DST

Dnia 6/20/2006 1:48 PM, Użytkownik Dawid S napisał:
> a komputery sie widza jako tako? (ping np).

Tak. I sieć miedzy nimi (tj mapowanie dyskó jednego w drugim) działa.

> czy w druga strone to sie
> kaszani?

tak.

> tzn czy w momencie padu serwer takze nie moze przegladac
> katalogow stacji?

Nie. Tak jakby ktoś wyłaczył wogóle otoczenie.

>Rozumiem ze grupa robocza jest taka sama dla
> wszystkich?

Tak.

> Kerio odpowiednio skonfigurowany?

Skoro wszysytko działa przed dwa dni bez żadnych problemów to chyba tak.
Ale wyłączenie Keria po pojawieniu się problemów nie pomaga. A bez
firewalla sie jakos nie odważe komputera zostawić.

>Nie ma w nim zadnych
> podejrzanych wpisow w momencie padu?

Nic. Wszystko wygląda tak jak normalnie.

>Byc moze po jakims czasie blokuje
> siec.

Ale tylko otczenie? Gdyby blokował całośc - OK, ale tylko NetBios?

>Poprobowalbym tez bez NAV.To ustrojstwo potrafi nieraz dziwne
> rzeczy z systemem robic.

To jest sam NAV 2004 (bez zapory) z którym nigdy żadnych problemów nie
miałem (mam też na jednej stacji nav 2005 i to już inna bajka).
Niemniej wyłacze go.

> Nie ma podejrzanie wygladajacych procesow?

Nie ma. Wszystkie sprawdziłem, sa takie jak zaraz po instalacji.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \