Re: Konto {comp} / {user} w domenie

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 11:48:02 MET DST

Michał K. napisał(a):
> Witam
>
> Mam zamiar podlaczyc do domeny kolejne komputery. Problem w tym ze na
> kilku kompach nazwa usera jest taka sama. Jak pozakladac konta w domenie
> zeby roznily sie na zasadzie comp1/user1, comp2/user1, comp3/user1 itp.
> Nie robilem tego nigdy i nie moge znalezc rozwiazania. Bo przy
> zakladaniu konta w AD nie ma takiej mozliwosci (przynajmniej ja nie
> widze). Chyba ze dla kont w domenie nie da sie tak zrobic, tylko dla
> lokalnych ? Oby nie..

napisz co chcesz osiągnąć powyższym sposobem zakładania kąt?

jak zakładasz konto w domenie o nazwie user1, to logując się na stacji
roboczej do domeny logujesz sie na to jedno konto niezależnie od stacji
roboczej. możliwe że musiałbyś skorzystać z różnych jednostek
organizacyjnych i wtedy potworzyć konta w ramach konkretnych jednostek.
nie robiłem nigdy tak, bo nie miałem potrzeby i nie wiem czy tak się da.

--
Artur Grdeń
mega @ work