Re: wolny win2k

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 22:59:31 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pawel@usun.to> napisał w wiadomości
news:e77168$jfk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ogolnie zainstalowanie System Worksów,
> firewalla, offica, AVKita spowolnilo
> system, do tego ciagle mieli dyskiem, wylaczylem
> indeksowanie. Mam porownanie, bo gole
> win2k sp4 ze wszystkimi patchami i outpostem
> "zasuwają" pięknie, kurcze mam przecie 2 procesory!,
> zuzycie procesorow mniej wiecej po rowno

Wiec teraz o sobie... Mam:
Celeron 500, 256 RAM, HDD 8GB, HDD 15GB, oba w UDMA na kablu 33MHz, dwie karty
graficzne, płytowa dźwiękówka CMI8330 (badziew, ale gra), nagrywarka Sony
DW-G120 A DL/MYS2, siatka 3c509... Programy Kerio 2.1.5 z nakładką PL (na tyle
ostro ustawiony, ze blokuje aktualizacje, ale radzę sobie z tym bezboleśnie),
Avast na bieżąco aktualizowany wraz ze świeżą bazą i włączonymi wszystkimi
ochronami o najwyższej sile, jak też z heurystyką prawie "paranoid" (wysłałem
3 jednakowe maile, dla testów, momentalnie zapyskował), w tle hulający WinMX,
Gadu-Gadu stale włączony i bez blokowania banerów, Wengo, Skype, WinAmp,
Opera, OE. System W2k full poprawek, wyłączone zbędne usługi, w chwili obecnej
menedzer zadań pokazuje miedzy 15, a 45 % obciążenia (to od WinMX-a), a
zajetość pamięci 294 MB. Swapem nie młóci. Czyli wcale nie tak mało mam
poodpalane, a jakoś mi nie zwalnia... Czasem tylko starsza grafa trochę
przytrze płynnosci obsługi przerwań, ale taka jej uroda (ściślej - jej
sterów)... Sprzęt sprawdzony burn-in przez kilka godzin, zero błędów.

Zatem sprawdź dokładnie, w menedżerze zadań, który proces ile ci żre proca.
Sprawdź ad-aware, czy nie masz szpionów, bo one potrafią zdrowo żreć mocy, czy
nie ma jakichś podejrzanych procesów (po nazwach), czy powyłączane są zbędne
usługi...

Na razie tylko tyle snuje domysłów, próbuję porównywać... ale jak widzisz,
nadal nie bardzo mam do czego się odnieść, bo nie mam jak porównać, czy
rzeczywiście jest wolniej...

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl