Re: liczniki przerwań irq

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 21:53:53 MET DST

Dnia niedziela, 18 czerwca 2006 21:08, Kajetan napisał(a):

> Użytkownik "Kajetan Staszkiewicz" <vegetaBezSpamu@tuxpowered.net> napisał
> w wiadomości news:e717kn$h0b$1@news.onet.pl...

> Moze zabootuj jakims Live-CD z linuxem i zobacz?

I zostawię go na 2 tygodnie, używając Photoshopa... To się zbyt rzadko
dzieje, czasem 3 tygodnie jest spokój.

> To najpewniej problem sprzetu

To właśnie podejrzewam, dlatego bym chciał przerwania sprawdzić. 60tys
przerwań/s skutecznie uniemożliwia pracę na komputerze :/

> albo ew. drivera. Na poczatek podejrzewalbym wszystkie urzadzenia z
> sterownikami nie-MS (sigverif).

Sterowniki już (chyba) wszystkie profilaktycznie zmieniłem.

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD   |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |