Re: Przywracanie zerwanego połączenia z neostradą

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 12:56:35 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:1sml7rxof511l.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...

> Autoconnect lub CiDial.

Jeszcze jedno, w przypadku Neo istotne - trzeba liczyć się ze zmianą adresu
IP.
Więc w grę wchodzi jakiś serwis DynDNS, lub analogiczny...
No, chyba, ze Twój poprzednik to uwzględnił... a wtedy to nie mam pytań i się
wycofuję :)

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl