liczniki przerwań irq

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 17:37:59 MET DST

Witam

Na komputerze zainstalowany jest system Windows XP home. Co kilka dni zdarza
się taka sytuacja, że praktycznie bez powodu obciążenie procesora wzrasta
do 100%. Monitor Wydajności (perfmon) twierdzi, iż obciążenie pochodzi od
przerwań, których wykres oscyluje sobie w okolicach 65000/s. Po restarcie
wszystko znów jest dobrze na kilka dni.

Ja przy tym komputerze na co dzień nie pracuję, więc nie bardzo mam jak
stwierdzić, przy wykonywaniu jakich czynności taki problem występuje.
Osoba, która go używa spowolnienie systemu zauważa dopiero po pewnym
czasie.

Czy w systemie Windows jest możliwość sprawdzenia liczników każdego
przerwania osobno? Coś na wzór linuksowego procinfo. Wtedy mógłbym
stwierdzić, które urządzenie powoduje takie zachowanie. W perfmonie nie
dopatrzyłem się monitorowania każdego przerwania osobno.

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD   |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |