Zniszczenia po robactwie

Autor: Varcaby <cxx_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 15:36:04 MET DST

Witam!
Zachciało mi się zmieniać windows XP i zainstalowałem parę
tematów z hemexp.org. Ale dziadostwo przywlokło za sobą jakieś
śmieci. Podejrzewam o całe zamieszanie świnstwo co miało
udostępniać jakieś śmieszne dodatkowe domeny, zainstalowało się
bez pytania, odcinając przy okazji sieć lokalną i cały tradycyjny
internet. Odinstalowałem posprzątałem ale:
        drukarka sieciowa udostępniona na w98se - jako użytkownik nie
drukuje. Wyjaśniam, po naciśnięciu ctrl+p w okienku wyboru drukarek
ścieżka jest pusta, po wybraniu wspomnianej drukarki windows mówi,
że drukarka nie odpowiada, sprawdź kabelki ...
        po zalogowaniu się na administratora, przejrzeniu drukarek
sieciowych, problem znika. Mogę się przelogować na zwykłego
użytkownika i wszystko działa. Utworzyłem nowego użytkownika i u
niego wszystko działa bez żadnych zabiegów.
Jak to naprawić (Windows XP SP2 na bieżąco updatowany)?