Re: BartPe - czcionki krzaki

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 09:20:11 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:e6pur8$6fl$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Wiem, że trochę NTG ale też coś można zrobić. Tzn. *jedyne* sensowne
> coś co możesz zrobić w przypadku awarii to kopię danych, a nie grzebać
> po danych bez kopii.

Awaria dysku to tak, ale najwięcej przypadków to jakiś chory trojan i
podmieniony plik systemowy.
U siebie główną partycję mam FAT32 więc odpalam DOS'a i DosNavigatora.
starcza.
Gorzej z NTFS i dlatego chcę nagrać mały krążek CD z taką dystrybucją.

A poczytam i pooglądam :-)

Pozdrofka

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.