Re: BartPe - czcionki krzaki

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 22:14:43 MET DST

Dnia 14-06-2006 o 21:17:31 Henry(k) <henrico8@op.pl> napisał:

> Używa ktoś może płytki zrobionej za pomocą BartPe?
> http://www.nu2.nu/pebuilder/

Używałem, dobrze działała, nie było problemów.

> mam problemy z czcionkami - po prostu są niewidoczne np. w
> TotalCommanderze.

Nie bardzo rozumiem, czcionki w nazwach plików, czy czcionki okna TC? Jak
pamiętam, TC dobrze działał w BartPE, ale wymagał dość specyficznej
instalacji, najpierw należalo go zainstalować w systemie na dysku, a potem
skopiować folder instalacji do tworzonego obrazu płyty BartPE. Może tu
zrobiłes jakiś błąd, TC zainstalowałes na innej wersji systemu, a do
utworzenia płyty BartPE użyłes innej? A jak działa menedżer plików A43?
Myślę, że do większości celów powinien wystarczyć.

--
Pozdrawiam. Janusz.