Bezpośrednie połączenie kablowe

Autor: Krzysztof <krysss1981_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 17:00:32 MET DST

Witam!

Łączęe ze soba dwa komputery z WinXP.
Gdy wykorzystuje do tego kabel - tylko linie Rx i Tx - skrosowane oraz
masa - wszystko działa.

Gdy jednak chce wykorzystać zrobiony przez siebie modem bezprzewodowy - nie
chce się połączyć.
Niby wszystko działa- modem wysyła string "CLIENT" , gdy próbuję się łączyć
(widzę to w terminalu windows).
 Komputer host jednak nie odpowiada. Co może być nie tak?

Dodam, że tak właściwie mój modem to konwerter RS232 <-> radio <-> RS232
więc niczym się teoretycznie
nie rózni od tego kabla, na którym działa. Myślałem , że to kwestia innych
sygnałów DTR, DSR
ale przecież ww wspomnianym kablu ich nie ma!

Ma ktoś pomysł w czym może być problem?