Problem z dodatkowym portem szeregowym

Autor: FeliX <felix1_at_wytnijautograf.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 14:16:13 MET DST

Mam taki problem.
Jest PC z Win NT 4.0 Workstation. Mam 6 portow szeregowych (2 na plycie i 4
na karcie ISA).
W tej chwili korzystam z 4 portow (2 na plycie i 2 z karty). Chcialem dodac
kolejny port z karty do systemu (COM5) ale system jest oporny. Dodatkowo
system jest w wersji niemieckiej co dodatkowo utrudnia mi analize problemu.
Po skonfigurowaniu go i resecie systemu dostaje taki komunikat w monitorze
zdarzen:
"Bei der Überprüfung, ob COM5 ein serieller Anschluß ist, war der Inhalt des
Divisor-Latch-Registers mit dem Interrupt-Enable- und dem Receive-Register
identisch. Das Gerät wurde nicht als serieller Anschluß erkannt und wird
gelöscht."

Dodam, ze w ustawieniach portu korzystam z wolnego przerwania, a zworki na
karcie ISA rowniez sa dobrze ustawione.

Pozdrawiam

FeliX