Re: kopiowanie nieistniejacych plików

Autor: news.dialog.net.pl <pawel.janosz_at_expert-monitor.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 12:03:28 MET DST

> Nie potwierdzam. W moim świeżo postawionym XP Prof problem różnic w datach
> utworzenia/modyfikacji/ostatniego dostępu do plików nie występuje. Jedynie
> dat utworzenia katalogów Robocopy nie potrafi skopiować.
> --
Niezależnie od GTM? To akurat mnie nie cieszy :). tzn dobrze - ze problem
nie występuje
u wszystkich ale z jakiś względów występuje u mnie :)
stąd rodzą się pytania, czy windows mnie oszukuje przy podawaniu daty
utworzenia i dostępu do pliku.
Plik/Własciwości czy robocopy pokazuje przekłamaną godzinę, hmmmm.
Już nie mam pomysłu jak to sprawdzić, powalczę jeszcze - a jak nie to xxcopy
Yanks