Re: jak przypisac karcie sieciowej wiele adresow IP (w tym adres z DHCP)?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 21:58:22 MET DST

W dniu Mon, 12 Jun 2006 19:10:13 +0200, osoba określana zwykle jako
Tomasz Chmielewski pozwoliła sobie popełnić co następuje:

>Jest to mozliwe (aczkolwiek nie wiem, czy pod Windows).
>Bys musial sie bawic w bridge, i "sztuczne" interfejsy z roznymi
>adresami MAC - ale jest to jak najbardziej mozliwe.
>M.in. na podobnej zasadzie dzialaja rozne systemy wirtualizacji, jak np.
>Xen.

No tak. Ale tak nie masz de facto jednego interfejsu tylko tych
interfejsów wiele. Chodziło mi o to, że raczej chyba nie da się na
DHCPDISCOVER odpowiedzieć przydziałem więcej niż jednego interfejsu na
raz.

--
[------------------------] [...]jakieś  chore  stosy i kolejki, które w
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] dodatku są cholernie wolne.  I co to  ma  do