Re: jak przypisac karcie sieciowej wiele adresow IP (w tym adres z DHCP)?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 17:16:47 MET DST

W dniu Mon, 12 Jun 2006 17:01:42 +0200, osoba określana zwykle jako
Piotr Krzyżański pozwoliła sobie popełnić co następuje:

>Co ma?

To, co widać.

>Przecież już sobie wyjaśnialiśmy sobie to - prawda?
>Widzisz gdzieś wcześniej coś o jednoczesnym używaniu
>DHCP i statycznego IP, czy znowu nadinterpretacja?

Jeżeli inaczej interpretujesz to, co zostawiłem niewycięte, to ja
wysiadam.
No, chyba, że ktoś chciałby dostać dwa IP z DHCP, co chyba (jeśli mnie
starcza pamięć nie myli) nie jest możliwe.

--
[------------------------] Q: What's yellow, linear, normed and comple-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] te?   A: A Bananach space.