problemy z gpedit.msc

Autor: serafin <serafin84_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 14:03:06 MET DST

Witam. Ostatnio mam problem z konsolą MMC w W2K3.
Mianowicie w momęcie pruby uruchomnienia konsoli gpedit system
informuje mnie ze program MMC niemoze otwożyć pliku podaje ścieżkę
do pliku a poniżej wypisuje mi następujący komunikat:
Być może plik nie istnieje, nie jeste konsolą MMC lub został
utworzony przez starszą wersję programy MMC. Może być to także
spowodowane brakiem wystarczających uprawnien dostępu do pliku.

(nieważne ze loguje sie na konto Administratora lokalnego, czy też na
swoje konto domenowę, na którym również mam prawa Administratora
domeny)
Oroszę o szybką odpowieć.

Pozdrawiam
Serafin