Re: robocopy 1.95

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 10:26:08 MET DST

Użytkownik "news.dialog.net.pl" <pawel.janosz@expert-monitor.pl> napisał w
wiadomości news:e6j6ng$6jd$1@news.dialog.net.pl...
> cos nie mogę zwalczyć tej weresji 1.95. sciągnąłem tego Resource kita,
> zainstalowałem go, nic
> rozpakowałem go przez msiexec /a rttools.msi, i ciągle mam wersję XP010
> chyba ze wszystkie
> tak wysweitlają, sprawdzilem też PATH czy nie odpala mi sie jakaś inna
> wersja... :(

Jaki znowu path... przekopiuj po prostu pliczek robocopy.exe tam gdzie
zechcesz i stamtąd go uruchamiaj ;-). Może to być również katalog systemowy,
tylko sprawdź czy nie ma tam już takiego pliku ale w starszej wersji.

P.S. Niepotrzebnie założyłeś nowy wątek...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/