Re: kopiowanie nieistniejacych plików

Autor: news.dialog.net.pl <pawel.janosz_at_expert-monitor.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 09:08:58 MET DST

> Kopiujesz między dwiema maszynami z Windows?

Własnie - najpierw kopiowałem między Windowsem i Linuxem, ale naczytałem sie
o sambie i modyfikacji plików,
więc zabrałem sie za coś prostrzego i na razie testuje wszystko na jednym
komputerze z WIN XP Prof....
i juz tam mam taki bląd. Bawilem się też xxcopy, naprawdę fajny ale dla
połączeń pomiędzy hostami wyświetla
nag screen i trzeba enter wcisnac - więc nie nadaje się do skryptów.

OK, spróbuje z tym nowszym robocopy......